Till Penis!

Vaknade runt halv elva och låg kvar i sängen ett par minuter. Ska snart åka in till stan och ta tåget därifrån. Kan blogga på tåget sedan!
 
Igår började jag klockan halv ett och vi skulle samlas vid Hagabion, det var någon slags föreläsning om sociala medier som varade i ungefär två och en halv timma. Ganska långtråkigt, men mycket utav de han sa fastnade i mitt huvud. Efter det drog väldigt många ur klassen spontant till Yoghurt Bar som låg en hållplats ifrån. Jag sa till mig själv att jag inte skulle proppa min med för mycket som jag alltid gör, men vad gör jag? Jo det var den dyraste jag någonsing haft haha. Lakrits Yoghurten var ju inte lite god kan jag tillägga! Åkte in till Nordstan en snabbis med Frida och köpte två saker. Sedan åkte jag hem och kollade serier!
 
Nu har jag lite bråttom, bloggar sen! puss
 

Kommentarer:

1 Louise:

blogga dåååå

Kommentera här: