helgen

Igår skrev jag att jag skulle blogga på tåget men jag är så åksjuk så klarade knappt av att kolla på min mobil. Lyssnade på Chloé & Nickys podcast hela vägen, den är så bra enligt mig! Rekommenderar den starkt. Träffade Jamina och Pernilla i Älvängen och gick till coop, där handlade vi och tog det lite lugnt. Vi satt i Älvängen och köpte en glass ifrån klockan två till fyra. Finns inget spännande att berätta haha, men vi åkte till Pernilla och vilade lite, byte om och fixade oss lite. Gjorde pizza, laga mat. Massor av saker haha.
 
Alla kom olika tider och det var jättekul tyckte jag, jag kanske inte ens sagt vad vi gjorde? Vi annordnade en klass fest igen hos Pernilla och det var super kul. De flesta kom och vi hade allmänt trevligt.
 
Åkte från Pernilla kvart över 3 och var hemma runt kvart i fem. Ska sätta mig och plugga lite nu för har prov på tisdag. Bloggar mer imorgon.
 
 

Kommentera här: