Helg.

Skickade precis iväg min rapport till Kiwi! Skönt att bli klar med den. Den handlade om Rinkebysvenska och det var jättespännande att skriva om det. Men nog om det. Nu ska jag sätta på OUAT som jag missade i måndags. Äntligen Fredag!
 
Började halv elva och slutade klockan tolv idag, ganska onödig dag men hela klassen var ändå där så det är ju ett plus. Kom hem runt kvart över tolv och började direkt med min rapport. Nu blev jag klar med den och nu skall jag bara vila. Efter OUAT avsnittet skall jag sätta mig och plugga matte då jag har prov på Tisdag. Har även Nationellt prov på måndag så skall se om de finns någon jag kan plugga om till det.
 
Vet att min bloggning suger men har haft ganska mycket i skolan denna vecka och jag vill bara få gjort allt. Men nu är mina veckor framöver ganska sköna och det är hur gott som helst. Imorgon ska jag till frisören och jag är så jäkla taggad, hoppas bara att det blir bra!!
 
Kan blogga mer sen för vill börja plugga matte så snabbt som möjligt. Puss på er!



Kommentera här: