Blond!

Vaknade runt klockan 9, trodde jag.. Klockan var ju tydligen 10 haha. Allt blev snurrigt i mitt huvud. Dammsög och började städa lite typ direkt när jag vakna, sedan borstade jag håret då det fortfarande är ganska tovigt sedan tupperingen, och nu ska jag börja måla naglarna, ska fixa lite speciellt idag då jag inte behöver ta bort det på Tisdag, är tydligen ledig! Yippie.
 
Kan ju berätta lite om min dag igår. Vaknade klockan nio och åt frukost, tog på mig, sminkade mig osv. Vid kvart i elva åkte jag och mamma, vi hämtade upp Sofia och sedan till frisören. Vi snackade först lite om hur jag ville ha mitt hår och vi kom fram till en färg. Hon blekte det två gånger och jag är nöjd. Tror jag i alla fall, det är ett sådant stort steg så jag är fortfarande inte van med att jag är blond! Det skimrar fortfarande lite orangea och brunt men det sa hon ska försvinna med silverschampoo. Jag slänger upp ett par bilder på håret!
 
 

Kommentera här: