Längesen!

Jisses i min lilla låda var längesen det var jag bloggade! Känner att jag kanske borde få tag i bloggnigen nu! Senast jag bloggade så var det den 24 April och nu är det den 27 Juni, nästan två månader sedan. Det har hänt såååå mycket under denna tiden. Har bland annat bränt mitt hår så har nästan inget hår på höger sida, har fått tillbaka vänskapen med en vän som jag inte umgåtts med på kanske 2/3 år, har lagt en årsprenumeration på Glossybox tillsammans med min mamma!! Lite kortfattat haha men nu skall jag försöka komma igång bättre.
 
Mina planer imorgon är att träffa Sofia, Linnea, Emil och Armina. Skall nog hit och baka lite gott och umgås, de sover även här men skall försöka blogga ändå!
 
Nu ska jag spela Left 4 Dead 2 med Linnea och samtidigt prata på skype med resten av ovanstående vänner. Vi hörs!! 
 


Kommentera här: