Tisdag

 God eftermiddag!Jag vaknade strax efter tio och satte på några Friend's avsnitt. Nu har jag precis duschat och ska kolla om jag hittar en serie jag är sugen att kolla på. Har inte så mycket mer att skriva om än att jag är ledig och tar vara på min sista lediga dag innan skolan börjar på allvar. Nu blir det ungefär ett nationella varje vecka, om jag kollar rätt på vårat schema. Men det är bara åtta veckor kvar varav massor utav lediga dagar så snart är det sommarlov!
 
Innan sommarlovet kommer jag även att resa iväg tre gånger! Ska bli superduper kul och är så längtansfull. Förhoppningsvis skall jag resa iväg under sommarlovet också men har ingen aning om hur det blir angående det.
Vi får höras mer sedan för nu ska jag hitta en serie. Och har NI tips på någon serie så kommentera det gärna! Älskar serier.

Kommentarer:

1 Louise:

Kolla Hart of Dixie fortfarande

Kommentera här: