sick

Shit. Jag suger verkligen på att blogga. Men har så mycket i skolan nu, haft flera prov, nationella. Det är inte enkelt i skolan nu. Men just nu, at this very moment är det ganska skönt. Kan berätta veckan snabbt.
 
Vanlig skola i måndags, dock skulle jag igentligen få sluta klockan tio, men olyckliga jag, Jamina och Pernilla var tvungna att stanna kvar i skolan ända tills kl halv ett för att göra ett matteprov. Det ogillades starkt.
 
Igår var jag tyvärr sjuk och var sängliggandes hela dagen, fick knappt i mig mat. Idag är jag ledig men är fortfarande inte 100 % frisk, men skulle gått till skolan med några från klassen och äta på vår restaurang men det var tyvärr fullbokat. Får bli en annan gång.
 
Ska se om jag kan slänga in några roliga inlägg till er. Puss
 
 

Kommentarer:

1 Louise:

bloggaaaa

Kommentera här: