Natti

Nu har jag suttit en stund och försökt att fixa bloggen men den vill inte bli bra. Har sådan brist på bilder att det är skämmigt. Får ta nya bilder så fort som möjligt. Har haft på hela One Directions album i bakgrunden och samtidigt bestämt massor inför Parias 17 års dag! Min fina azizam.
 
Även om jag är ledig imorgon vill jag inte vakna försent och vara stressad. Så ska snart sova och hoppas att jag inte vaknar för sent. Men har inte något plugg med skall ändå fixa lite utav mitt Svenska tal. Jag ska snart fixa ett annat inlägg där det står vad mina vecka består utav. Har även smsat med Louise i typ två timmar eller något, saknar min Lou jätttttemycket så ska försöka hinna med en promenix med henne i veckan!
 
Ska sätta på ett oth eller friends avsnitt och somna till det!
 
 
 

Kommentera här: