I'm back

Bytte header den dagen jag var sjuk och jag ångrar att jag gjorde det. Har ingen bild! Kanske fixar så att det blir samma header men en annan design. Suger så jäkla mycket på att blogga. Men skall försöka komma igång igen!
 
Under tiden jag ej bloggat har jag gått på påsklov och haft det allmänt tråkigt. Hatar dessa en veckars lov så jävla mycket, ursäkta mitt språk haha men korta lov är något utav de värsta jag vet. Kan man inte bra få sluta tidigare och ha längre sommarlov? Skulle varit en dröm att typ ha 3 månader sommarlov.
 
Jaja, snart är lovet slut och jag längtar faktiskt till skolan. Nu är det inte mycket kvar innan jag går ut ettan, helt sjukt hur snabbt tiden går. Om jag minns rätt så har jag ett nationellt prov varenda vecka nu haha, ogillas starkt men de löser vi!
 
Idag har jag bokstavligen somnat framför tv:n. Har inte haft något planerat idag då jag mest väntar på att Linnea skall kolla klart Scandal så vi kan se sista avsnittet tillsammans så de blir planera senare och förhoppningsvis drar vi ut och spelar fotboll tillsammans med Paria och Sofia. Men vi hörs senare
 
 

Kommentera här: